L’adaptabilitat, una de les grans “soft skills” més valuoses de les persones, i de les empreses.

Tots coneixem casos d’empreses que aconsegueixen superar les crisis gràcies a la seva capacitat d’adaptació, fins i tot de reinventar-se i trobar noves oportunitats.

En aquests moments, estem veient empreses que han adaptat les màquines de vending de begudes i snacks, a les necessitats de la societat, i poder dispensar gel hidroalcohòlic, màscares , en espais públics com a transport públic urbà, estacions, hospitals, hotels i en centres empresarials, edificis d’oficines.

Recordem que milers de professionals al servei de la societat, servei sanitaris, netege, bombers, seguretat, treballen les 24 hores i necessiten igualment accedir a un snack, un cafè, aigua. El vending és allà, on és necessari.

D’aquesta manera, el servei de vending continua mostrant a la societat que és, sense cap mena de dubte, un servei necessari que s’adapta a les necessitats de les persones, en aquest cas, venent -de manera segura- articles que s’han convertit en un bé essencial en el dia a dia, per a la lluita contra la propagació del coronavirus i els rebrots d’aquest.