Cada cop més rapidament, el nostre sector està avançant per a convertir-se en el servei que necessita la nostra societat. La tecnologia és el nostre gran aliat actualment. Observar les tendències internacionals i incorporar-les és important. 

En aquest context que ens trobem de la crisi del Covid19, i en el camí d’un vending cada vegada més compromès amb un servei de qualitat, la interacció amb el consumidor també està canviant. La implantació dels nous mitjans de pagament tecnològic en les màquines, aporten al servei del vending més responsabilitat, higiene i garanties per al consumidor. Es tracta d’una nova manera de comunicar-se amb el client.

Pantalles tàctils, cada vegada de major grandària, connexió amb aplicacions en el telèfon que permeten a les empreses enviar missatges personalitzats, adaptar-se als gustos de cadascun i permetre una major interacció de l’usuari final amb l’empresa, així com un major grau de personalització del producte final.

Les persones, primer de tot

Un camí en el qual la clau està en el fet que l’usuari estigui en el centre de tot. Així, el sector és qui ha d’adaptar les seves propostes a les necessitats del consumidor final.

Aquest enfocament facilitarà les noves polítiques en empreses, on cuidar del seu equip és el primer, implementant avantatges com vending pagat per l’empresa, no sols aigua, snacks i cafè, estem parlant d’aliments frescos i fruita, per exemple. 

Els nous sistemes de pagament i pantalles permeten a l’empresa programar de manera senzilla els pagaments, i faciliten al consumidor la interacció amb la màquina de vending. Incorporar nous mitjans de pagament electrònics, fins i tot Apps específiques, utilització de codis QR amb lectors incorporats en les màquines, pot ser clau per a fomentar el consum i fidelizar, tant l’empresa com l’usuari final.

info@acvending.es