Cada cop més les marques són conscients de la rellevància del nostre sector, el vending. Marques com Coca-Cola, una de les més presents a les màquines de vending, cada cop professionalitza el sector, amb més iniciatives per potenciar el creixement en la distribució automàtica: presencia a fires internacionals com Vendiberica, formacions i informació, per tal de divulgar totes les possibilitats de col·laboració.  Aquesta iniciativa és també present en la comunicació, on fins ara el focus estava al canal horeca, distribució i consumidor final.

Per començar l’any amb actitud de construir el futur plegats, la firma de begudes ens ha convidat a visitar les seves instal·lacions de Martorelles. Hem pogut viure els processos de la planta, el tractament dels embalatges, els processos de reutilització per exemple del vidre, l’exhaustiva cura de les ampolles de PET, per tal de milorar cada dia en sostenibilitat. En definitiva, les mides de qualitat de cadascun dels processos, per tal de garantir la qualitat del producte i la seguretat pels consumidors del vending


Hem conegut de molt a prop què fà l’empresa per tal d’incrementar la sostenibilitat i reciclatge dels seus envasos, en la línia de l’economia circular que ja coneixem, que transforma residus en recursos, amb la màxima eficàcia i el menor impacte ambiental.

És important per l’ACV conèixer aquests detalls, per tal d’impulsar el sector cap al #VendingSostenible i #QualityVending que tots volem. I és per això que felicitem l’empresa per la iniciativa i volem donar les gràcies per una jornada tan enriquidora i professional. Especialment a les prsones que ens van rebre, Fernando Corbalan, Gerent de Catalunya, Carlos Camon, GKAM Op Catalunya, Salvador Rodríguez, KAM Catalunya i Ana Martínez Cordón, Anna Carné Pons, Comunicació i RRPP.